Usein kysyttyä ehdoista
Kuka voi suositella?
Suosittelun voi lähettää henkilöasiakkaamme, kenellä on tili auki pankissamme.
Ketä voi suositella?
Suositeltavalla ei saa olla pankkiasiakkuutta pankissamme ja hän ei ole käyttänyt pankkimme pankkipalveluita aikaisemmin. Esimerkiksi hän ei ole hakenut lainaa pankistamme suoraan tai lainanvälittäjän kautta. Tällaiselle henkilölle viesti ei toimitu perille. Voit kuitenkin ansaita bonuksen henkilöstä, kuka on käyttänyt pelkästään vanhoja, Fellow Financen aikaisia, vertaislainapalveluita. Suositeltavan tulee olla yksityishenkilö ja hänen tulee avata henkilöasiakkuus.
Lisäksi järjestelmä sallii suositteluviestin lähettämisen vain kerran yhteen puhelinnumeroon ja sähköpostiosoitteeseen. Eli palvelua ei voi suositella henkilölle, kuka on jo aikaisemmin saanut suositteluviestin.
Miten bonuksen saa?
Lähetä suosittelu palvelumme kautta. Suositeltavan tulee avata pankkiasiakkuus samalla sähköpostilla tai puhelinnumerolla, johon suosittelu on lähetty sekä tehdä talletus tilille kuukauden sisällä asiakkuuden avauksesta. Lisäksi hänen tulee antaa lupa välittää tieto onnistuneesta suosittelusta suosittelijalle.
Kuinka suosittelu lähetetään?
Suosittelu lähetetään tekstiviestinä tai sähköpostina verkko- tai mobiilipankistamme. Huomioithan, että bonukseen oikeuttava suosittelu pitää lähettää edellä mainituilla tavoilla. Esimerkiksi suullinen suosittelu tai viestintä muissa kanavissa ei oikeuta bonuksen saamiseen, vaikka suositeltava avaa asiakkuuden pankkiimme ja tekee ehtojen mukaisen talletuksen. Bonusta ei makseta myöskään jälkikäteen tehdylle suosittelulle.
Paljonko bonus on?
Maksamme bonusta 25 euroa jokaista onnistunutta suosittelu kohden. Suositteluja voi lähettää niin paljon kuin haluaa.
Milloin bonus maksetaan?
Maksamme bonuksen 1-3 pankkipäivän sisällä siitä, kun suositeltava hyväksyy onnistuneesta suosittelusta tiedon välittämisen suosittelijalle lomakkeen kautta. Lomake ilmestyy suositeltavan verkko- ja mobiilipankin etusivulle heti, jos hän tekee talletuksen kuukauden sisällä asiakkuuden avauksesta.
Miltä lomake näyttää?
Tämä lomake ilmestyy suositeltavan verkkopankkiin, kun hän on tehnyt talletuksen tilille kuukauden sisällä asiakkuuden avauksesta.
Tämä lomake ilmestyy suositeltavan mobiilipankkiin, kun hän on tehnyt talletuksen tilille kuukauden sisällä asiakkuuden avauksesta.
Mihin bonus maksetaan?
Maksamme bonuksen suosittelijan käyttö- tai säästötilille pankissamme.
Miksi en saa bonusta?
Yleisimmät syyt ovat suositeltavan olemassa oleva pankkiasiakkuus sekä puuttuva suostumus välittää tieto onnistuneesta suosittelusta suosittelijalle. Varmistathan suositeltavalta, että hän on talletuksen jälkeen kirjautunut uudestaan verkko- tai mobiilipankkiin ja antanut etusivulla olevalla lomakkeella suostumuksen välittää tieto onnistuneesta suosittelusta.
Suositeltavan tietojen käyttäminen?
Salaamme automaattisesti suositeltavan henkilö- ja yhteystiedot, kun tallennamme ne järjestelmäämme. Emme käytä niitä markkinointitarkoitukseen tai yritä ottaa yhteyttä suositeltavaan.